Nervsammanbrott på jobbet

Jag är så nära att bryta ihop här på jobbet nu att det finns inte. Tur att man har en pedagogisk chef som vet hur han ska hantera mig när jag blir förbannad, sur, galen och ledsen på samma gång. Haha!
Vi får egentligen inte göra privata saker på nätet här på jobbet, som msn, blogga, kolla mail osv. Men nyss sa han: "Janna, sätt dig och kolla mailen, prata med folk på msn.. gör vad du vill nu. Allt för att lugna ner dig så ska jag fixa det här". Haha, jaa.. jag va inte den gladaste människan på jorden och jag höll på att bryta ihop. Men, jag klarade mig från att bryta ihop totalt. Fick en snus av Bossen och sen satte jag mig och bloggade.

Snart ska Bossen köra mig till stan så att jag hinner handla på systemet och sen ska jag hem och äta middag med Jessika och Melvin. Jessika ska sen ut och dansa så jag ska vara barnvakt åt Melvin. Myspys! Vi ska leka och se idol! :D Brorsan jobbar hela kvällen.

Tänk vad bloggen kan göra så mycket gott för mig. Vad allt känns bättre nu, det är verkligen terapi att blogga. Egentligen spelar det ingen roll vad jag ska skriva om.. bara att få skriva nåt skit gör att det genast känns bättre. Jag älskar min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0