Skriva en annons

Jag sitter fortfarande på jobbet, ensam. Kungen var förbi en stund tidigare idag och hälsade på.. det var trevligt! :D Bossen kommer dyka upp här snart också, han ringde.
Jag har fått i uppgift att skriva en rekryteringsannons. Hmmhmm, ska spana runt på nätet och se vad som kan vara bra att skriva. Vi behöver verkligen fler folk här, är typ bara jag som jobbar kvar.. haha. :P

Kommer kanske med en recension senare ikväll! Sen ska jag återigen bestämma vad jag ska läsa här näst, alltid lika svårt att komma på vad jag är sugen på att läsa. Jag har ju så mycket att välja på!
Ska åka förbi lägenheten och hämta några böcker där i veckan, kanske imorgon om det går bra för Älsklingen?

Nää, nu måste jag börja skriva innan Bossen kommer hit!

Ni får gärna hjälpa mig i vad jag ska läsa! Gå in på länken "Böcker" och kolla in Boklistan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0