Söndagar är konstiga dagar

Halloj bloggen! Idag har jag sovit ett bra tag. Vaknade först vid 9 av att lillen var ledsen, somnade dock om direkt, sen kändes det som om det bara gått kanske fem minuter när brorsan knackade på dörren och sa att jag kunde tvätta. Jag tänkte "Men tvätta nu? Dom hade ju tvättstugan hela dagen?" (jag trodde alltså fortfarande att klockan var 9). Sen kollade jag på klockan och såg att den var 13.30, hehe, oj då. :P
Nu väntar jag bara på att tvätten ska torka.

Söndagar är konstiga dagar för mig för på ett sätt är de sköna, man behöver inte alls göra nåt om man inte vill, samtidigt som jag ibland kan få lite ångest på söndagar. Kan vara att jag får lite ångest ju på grund av att jag inte gör någonting, haha, jobbigt läge! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0