Systemet nästa!

Helloj! Dåligt med uppdatering, I know! Började jobba 11.30 idag och skulle gentligen jobba till 17, men det var så lite barn där så jag fick gå 14.30. Så jag har haft en riktigt ba och mysig dag! :)

Snart ska jag och J iväg på systemet och handla lite inför ikväll. Har ingen aning vad jag ska ha på mig, det blev ingen maskeradfest och det känns rätt skönt. Så nu kan jag vara mig själv! :P

Ska nig ringa pappa och berätta att jag troligen äter middag med honom, sen ska jag göra mig några mackor. Är hungrig!

Är du medveten om att du inte har någon som hellst aning om vad som händer i mitt liv just nu?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack! kolla sen när vi lagt in nya bilder från idag!

Det tycker jag verkligen!!!

2008-10-31 @ 15:22:24
URL: http://jjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0