Trollmor!

Imorrn på maskeraden på dagiset ska jag klä ut mig till ett troll har jag kommit fram till nu. Det känns enklast och troll är ju ganska söta! ;)
Ska låna en flanellskjorta av pappa, tupera håret, ge mig själv fräknar och bli lite sotig i ansiktet.. så då har vi ett fulländat troll! :P Ser faktist fram emot morgondagen, ska bli kul och se alla barnen.. de kommer säkert vara jätteivriga och vilda. Sen börjar jag dock 7.30 så jag har hand om frukosten, men jag slutar ganska tidigt - 10.30. Sen ska jag åka iväg i min trollutstyrsel till jobbet i stan. Eller, ska väl försöka få bort sminket så gott det går men håret lär ju stå åt alla håll! Haha!

Nu ska jag bädda och hoppa i säng så jag orkar upp i tid imorrn!
Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Maggie

Låter som att du kommer få en toppen dag imorgon! Hoppas att det blir så. <3

2008-10-23 @ 02:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0