Nu händer det

Äter middag på jobbet nu, limpa doppat i yougurt! Är hungrig som fan så får väl se om det blir någon limpa kvar tills jag kommer hem (köpte en ny på väg till jobbet) :P.
Bossen ska snart åka hem och laga middag så då kommer jag bli själv här. Han säger att han förväntar sig att jag ska börja ringa idag.. guud va läskigt! Jag vet ju inte vad jag ska säga! Jag kommer dö. Sen förväntar sig han säkert inte att jag kommer sälja så mycket nu första dagen och så.. men han vill att jag ska ha tagit steget att börja ringa och testat på det så det flyter på lättare snart. Det förstår jag, det vill jag också så att det kommer in nå kosingar i kassan, men det är så läskigt när man ska börja sälja. Och eftersom att allt är så nytt vet jag inte rikigt vilken information som är relevant eller vad som är viktigt att ta upp och vad som är onödigt.

Ojoj, nu ska jag samla mod till mig och sedan börja ringa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0