Vatten!

Gick dåligt på jobbet, telefonerna ville inte alls sammarbeta.. de levde verkligen ett helt eget liv. Haha! Men hoppas det blir fixat imorrn så att vi kommer igång!
Men jag kom hem tidigare än vanligt ikväll och det va skönt (började två timmar tidigare). Ska även börja tidigare imorrn så att jag hinner hem till Bonde söker fru klockan 20.00! :) Jag missade förra veckans avsnitt.. men det e ju nu det är kul, när de får träffa dem för första gången!

Som vanligt ska jag snart läga mig och läsa - ni börjar lära er mina rutiner nu va? :P
Men jag har lite svårt att komma in i Gökboet , den är ganska bra och så hittills (inte kommit så långt) men jag har lite svårt att hänga med.
Är även lite sugen på att börja på en till bok, jag har ju så många här som bara ligger och väntar på mig så funderar på att börja på en tredje bok. Jag har alltid haft lite svårt att läsa flera böcker samtidigt så det känns som att en av dem inte kommer bli utläst då. Med två böcker går det ganska bra för jag har en bussbok som jag nästan bara läser på bussen eller när jag väntar på något och jag har boken jag läser när jag är hemma.

Ta bort min hicka!  Ska kanske prova dricka vatten!

GODNATT BLOGGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0