Vi kan det där med sega söndagar

En vanlig seg söndag, som alla söndagar! Sitter och skriver en bokrecension som jag ska publicera här i bloggen sen, samtidigt som jag set på Eva & Adam på barnkanalen.. haha, så himla gulligt! :D

Resten av dagen ska jag inte göra något särskillt, ligga och läsa. Sen ikväll blir det väl kanske att se en film.
Igår såg jag en jättekonstig film. Den var inte dålig men väldigt konstig. den hette Monster's Ball. Heath Ledger är med i den, det var därför jag ville se den.. men han var bara med cirka första halvtimmen eller nåt. Jag var inte heller så koncentrerad under filmen så det kan ha berott på det.

Nää, nu ska jag läsa tror jag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0