Ville se Supernatural

Den här dagen har ägnats åt absolut ingenting!
Försökte dra hem Supernatural så att jag kunde kolla på det, men det blev fullt på datorn så det blev svårt. Får se det någon annan dag istället! :) Är spänd på att få se vad som händer!!!

Snart ska jag se på film tror jag! Får se vad det blir för någonting.

Imorgon blir det att dra till jobbet igen, hoppas att Bossen har skrivit ett arbetsintyg åt mig! Innan jobbet ska jag hinna till studievägledningen, de har typ drop in. Problemet är att jag inte vet var det är. Men det borde ju kanske gå att kolla upp...

Imorgon måste jag få kvittot på min mobil utskivet så att jag kan skicka in den!!

Det var allt för mig den här gången! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0