Voffla men grädde och sylt!

Sitter nu på jobbet och ringer för fullt, M är här också! :) Vi ska snart käka middag och jag ska äta en voffla! Nam nam!

Jag har fått en vikarie tjänst på ett dagis i två veckor med start på onsdag! Gud vad kul det ska bli! Det är bara 25 % så jag kommer väl jobba två - tre timmar varje dag. Då ska jag bo hos pappa eftersom att dagiset ligger i byn. Känns bra att få in lite säkra pengar för en gångs skull och inte ha den där jävla pressen som det innebär att ha provisionslön. Kommer ju pendla hit de dagar jag hinner så jag kommer ändå vara här, men det är skönt att veta att det kommer in pengar hur det än går för mig med försäljningen.

Nu ska jag fortsätta ringa i tjugo minuter sen är det middag!

I can't get you out of my head!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0