Aldrig mer äta!.. Urk.

Jag är jäääättemätt. Urk. Åt skrovmål till middag och blev så mätt att jag knappt kan andas, och ja.. det sitter i sig fortfarande trots att jag käkade klart för cirka tre timmar sedan.

Imorgon ska jag vara barnvakt åt min älskade lilla brorson på förmiddagen. Vi ska väl mest bysa och mysa, men även hinna med en promenad om det är väder för det. =) Skulle vara bra för mig att röra lite på fläsket, idag har jag gått till pizzerian och tillbaka... och det är väl ungefär 200 meter dit, om ens det! :P


Jag ringde Älsklingen idag, ville så gärna höra hans röst.. har ju inte sett honom på en vecka nu. Jag saknar honom! Det va väl bra med honom, vad han sa iallafall. Han säger alltid att det är det, fast jag vet att han ljuger. Jag vet att allt inte är så bra. Och jag önskar såå att jag bara kunde trolla bort allt, göra allt normalt... Göra så att jag får flytta hem igen.

Borde göra mig i irdning för natten snart, lägga mig och läsa. Undrar dock om jag inte ska se ett csi först?
Joo, så blir det... CSI och sen sängen.

Kommer inte blogga nåt mer ikväll efter detta, skiver imorrn istället!
Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0