Avbockat!

Nu har jag läst ut den tunga, tunga boken, så snart (troligtvis redan inatt) kommer jag med en recension. Sen är ju frågan vad jag ska läsa härnäst! :D

Sen borde jag sova! Tänkte börja jobba kanske, 12 imorgon så jag ka åka tidigare och hinna hem till idol. Hann i och för sig hem till idol idag också men det va för att Bossen sa att vi skulle dra.
Imorgon ska jag jobba lite hårdare och verkligen våga ringa. Ringde inte direkt flitigt idag, det kändes som jävligt konstigt på nåt sätt att sitta där och ringa om just det syftet. Kändes faktist inte alls bra. Jag som trodde att det skulle vara lätt, bra med lättförtjänta pengar tänkte jag. Men då var vi ju 5 stycken som skulle göra det där, nu har alla andra dragit sig ur och det är bara jag. Och det är alltid jobbgt att vara den enda krigaren, har som ingen som pushar på och visar att det är möjligt att sälja denna produkt. Men men, imorrn... då jävlar!

Jaja, det va väl allt för mig! Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0