Barnvakt

Godmorgon! Jag hittade Paris Hiltons bok som jag underhöll mig med ett tag och sen kunde jag tillslut somna inatt. Jag är lite halvtrött nu, jag är ju van att vakna vid sådär 11 - 12 på dagarna. Vad gör jag uppe nu då? Joo, jag passar min brorson. Vaknade för kanske 15 minuter sedan av att han låg och pratade med sina gosedjur i sängen, gullunge.
Nu ligger han och leker nöjt i sitt babygym och jag dricker kaffe och passar på att blogga snabbt.

Planer för dagen är väl att vi ska ut på en promenad senare, sen när brorsan kommer hem igen ska jag iväg till jobbet.
Nu ska jag gå och leka med lillen, se på lite barnprogram kanske och dricka kaffe!

Höres sen, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0