Denna jävla ångest!

Jag kan inte sova, jag har en jävla ångest.. näst intill panikångest för en stund sedan. Men fan heller, jag är inget offer som ligger och tycker synd om mig själv. Blir inte heller bättre av att ligga kvar i mörkret med tankarna snurrande, så jag klev upp och satte mig här istället. Tänkte först läsa, men tror jag är för trött för att läsa någon av de tyngre böckerna jag läser nu.
Som jag skrev i det tidigare inlägget ringde jag Älsklingen idag, tror att det är där min ångest kommer ifrån just ikväll. Genom att prata med honom saknar jag bara honom ännu mer och tomheten i sängen blir ännu större. Tur att jag har Bäbä att krama på, annar skulle det fan bli näst intill outhärdligt.

Jag vill bara krypa upp i dina armar och aldrig låta dig släppa taget!!

Nu ska jag försöka sova igen, kanske läsa en barnbok för att lätta upp sinnet lite grann! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0