Fadde skriva en bok?

Jag vet att det är dåligt med uppdateringar om böcker just nu i bloggen. Jag har jättemycket att göra på jobbet och jag har rätt mycket att tänka på. Jag ska försöka ta mig mer tid till läsningen och uppdateringen av olika böcker.

Jag och M1 har inte fått lika mycket gjort ikväll som vi borde ha, typiskt oss. Vi har pratat om en massa saker istället (som vanligt). Men ikväll har vi jobbat på det vi egentligen ska göra imorgon, så vi ligger ändå lite före vår tidsplanering så det gör kanske inte så mycket. Bossen är ändå inte här! :P

Läste precis på Aftonbladet att Fadde har skrivit en bok om livet kring stureplan, den kommer ut i mitten av september och heter Faddes Story. Haha, känns som att jag mååste läsa den, kändiskåt som jag är så kan det vara roligt att läsa massa skit om kändisar och medie folk. Han säger dock att han ändrat namnen på människorna han skriver om, men att det inte kommer vara svårt att lista ut vem han egentligen menar. "Det finns nog en och annan som inte kommer gilla boken", säger han.

Nu ska jag gå hem från jobbet, skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0