Framtiden är läskig

Nu ikväll har jag haft ett givande samtal med min käre bror, nu ska jag ta tag i mitt liv! :D Imorgon ska jag ringa Bostaden och be dem hjälpa mig med att låsa upp mitt konto så att jag kan ställa mig i bostadskö. Sen ska jag även ringa runt och söka massa jobb, typ vikariat och kväll / helgsjobb.
Nu ska jag lyckas ta tag i mitt liv!

Sen ska jag även hitta en ny bok att börja läsa, men det är svårt. Antingen börja läsa någon av böckerna som finns här, och då kan jag börja läsa på en gång, eller vänta tills jag har tid att dra till biblan.

Måste också skicka in min mobil så jag får den lagad. Jag saknar den, saknar att kunna använda kameran på den!

Bam bam baaahh... VAD SKA JAG LÄSA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0