Ett hem utan böcker är som en kropp utan själ.

Jag tycker på något konstigt sätt att Idol inte alls är lika roligt längre som det varit tidigare år... och det känns skumt eftersom att jag är världens idol-nörd som äääälskar idol! Men jag tror att det beror på att de mest visar folk som är kassa nu, jag vill se bra människor. Så jag hoppas det blir bättre i och med nästa vecka när de kommer till Stockholm, då är det ju mest folk där med talang. Längtar tills man hittat några favoriter och har folk att heja på! :D

Imorgon ska jag till jobbet igen! Vi ska ha möte om hurvida vi ska gå vidare med projektet eller inte. Jag hoppas att marginalerna funkar så att vi kan köra igång, jag vill verkligen få det här att funka och att det ska vara roligt och framför allt att vi ska tjäna pengar! Man måste ju leva! :P

Nu ska jag lägga mig och läsa på den nya boken jag snappade upp här i bokhyllan. Har verkligen varit sugen på att läsa den ett bra tag nu så jag hoppas den är bra!




Jag saknar min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0