Gone baby gone

Jag och Älsklingen har precis sett Gone baby gone, en film jag ville se (älsklingen var väl inte allt för peppad). Hade förväntningar om att den skulle vara gripande och djup och att jag skulle storgråta. Men icket. Blev faktist lite besviken, den var inte alls som jag hade föreställt mig den. Tyckte inte alls att Affleck (lillebror Affleck) gjode en bra eller övertygande roll, tyckte att han spelade dåligt vissa stunder.
Filmen kändes väldigt lång, när jag trodde att den var slut hade bara halva filmen gått, så den blev lite seg. Jag hade förhoppningarna uppe eftersom att den har fått hela 8.0 / 10 på IMDB och på trailer såg den lovande ut. Visst, de tar upp ett starkt ämne, flera starka ämnen, men den känns ändå taffatt på nåt sätt... jag vet inte riktigt vad det är jag tycker saknas.



Mysförsök med Älsklingen nu! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0