Home

Nu är jag hemma igen! Tack för en trevligt kväll M och O, ni e så bra och så goa båda två!! :)

Imorgon ska jag sova större delen av dagen, sen ska jag festa med Jess, Loll och AC (kanske någon fler?). Ska bli riktigt roligt faktist! Vi har alltid så sjukt roligt när vi väl ses så jag är peppad, sjunga singstar osv osv! :) Måste införskaffa mig lite alkohol först, och kanske någonting att ha på sig. Eftersom när jag "flydde hit" så tog jag bara med mig lite kläder, vardagskläder.. inga direkt partykläder... och jag vet inte om jag har nåt bra rent hemma i lägenheten så jag kanske ska dra mig ut på stan för att rent av shoppa någonting nytt? Skulle vara roligt. Men har inte allt för mycket pengar så det måste bli någonting billigt och snyggt.

Nu ska jag kolla runt lite till här, sen ska jag snart gå och lägga mig... är rätt trött faktist!
Natti

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag önskar att jag fick följa med på din shopping dag ; )



EC

2008-09-20 @ 09:57:58
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0