Hösten är här! :D

Hej bloggen! Sitter på jobbet, tog mig hit iallafall och just nu känns det rätt okey att vara här. Ska försöka hinna dra lite tidigare så jag hinner träffa Jess och dricka lite vin ikväll!

Min jävla mobil är ju trasig, som jag har skrivit i ett tidigare inlägg, så jag kan inte alls ta några bilder och därför blir bloggen rätt tråkig. Inte för att jag brukar lägga ut sådär jättespännande motiv men det blir som alltid roligare med lite bild och färg. Jag ska försöka skicka in mobilen så fort jag kan så jag får tillbaka den hel och fin, min lilla älskling!

Vilket underbart väder det är idag! Skulle vara så härligt att ta en höstpromenad i solen bland alla löv, så grymt mysigt! Men, jag måste ju jobba så det blir inget av. :(

Nu ska jag surfa runt sen se vad jag ska göra för arbete idag! Ha en underbar dag allihopa och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0