Ibland måste man ju

Snart bär det iväg mot stan, måste på apoteket innan jag drar till jobbet. Sen jobbar jag till 21.00. Blöh!
Jag känner att jag egentligen inte har ork till någontng aktivt, vill ligga hemma, slöa framför tv'n, läsa.. inte ha några ansvar alls. Men tyvär funkar det inte så, man måste jobba.. måste försöka tjäna lite pengar för att överleva.

Ser på tv4, de verkar ha samlat de knasigaste människrona vi har i Sverige och bestämt att de ska debattera. Tomas DiLeva, Marc Levengood och två knasiga konstnnärer, jag har i och för sig inte sett hela programmet, men det är tokigt. Haha. Herregud!

Men men, nu måste jag göra mig i ordning så att jag inte missar bussen. Mycket att hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0