Inget blev som planerat

Det blev ingenting av med försäljningen idag, haha.. stackars Bossen. Han springer runt och är förbannad och skitstressad som vanligt (det är OVANLIGT att han är förbannad, men jävligt vanligt att han är stressad). Vi har jobbat på med den egna businessen idag istället och jobbar på med hemsidan just nu.
Känner mig jävligt sliten och trött just nu, förkylningen gör mig trött och halsen gör det jobbigt att prata. Jag vill hem och äta kyckling med Jessika, bror och sötbrorsonen nu. Sen ska jag lägga mig i sängen med halstabletter och boken.
Har inte så många sidor kvar på boken nu så jag kanske till och med läser ut den ikväll om jag inte är allt för sliten och trött.

Nu ska jag se om det finns någonting vettigt att göra här på stället sista 1 1/2 timmen innan jag drar hem!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0