Jag är inte snäll på morgonen

Godmorgon!
Här sitter jag med lite rethosta, är jättetrött. Någon ringde och väckte mig 8.00 imorse och bad mig om en tjänst trots att jag berättat att jag inte kan sova om nätterna och att jag oftast inte somnar förren på morgonkvisten. Varför ringer man då?
Jag sa att jag inte kunde hjälpa denna och då sa personen "då får jag ringa någon annan". Inte för att vara allt för taskig, men du skulle ha ringt någon annan från början. Hade det varit världens nödsituation, visst, klart att du ska ringa. Men nu lät det som en mindre viktig grej. Ja blev nästan tokig! Visst, jag överreagerade säkert där i all min trötthet, men snälla...ring mig inte 8.00 på morgonen?

Snart ska jag iväg till jobbet! Får väl se vad som händer där. Hoppas M kommer in idag! :)

Ska försöka komma ihåg att skriva ut kvittot på min mobil så att jag kan skicka in den och få den fixad!!

Kommentarer
Postat av: M

Idag kommer jag in! Ska bara hoppa in i duschen nu sen ska jag bege mig till jobbet. :)

2008-09-29 @ 12:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0