Kaffesugen!

Det blev inget jobb för mig idag. Skickade ett sms till Bossen och han ringde sedan upp och sa åt mig att sova, vila och ta det lugnt så skulle vi ses imorgon istället. Det fanns inte så mycket vi kunde göra på jobbet iallafall. Sköönt.

Skulle precis koka kaffe i brorsans kaffebryggare, men jag fattar inte hur den funkar och hur fan jag ska måtta upp så att det blir rätt. Jag chansar och kaffe får jag tillslut, men helveete vad äckligt. Gick inte att dricka, alldeles för svagt och blaskigt. Jag som var såå sugen. Får vänta tills brorsan kommer hem så får han koka en kopp åt mig! :D

(skulle lägga upp en bild på en kopp kaffe här, men det funkar inte)

Nu ska jag läsa! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0