Lite solljus tack

Hej bloggen. Sitter hör och dricker morgonkaffe, jag lyckades göra kaffe helt själv idag och det blev jättegott!

Känner mig jävligt seg och jävligt nere idag, orkar inte med någonting men samtidigt som det känns som om jag vill hitta på nåt. Vill egentligen bara krpa ner under täcket igen, men där kan jag ju inte ligga hela dagen.. det löser ju ingenting. Bästa sättet att inte gräva ner sig själv är att fortsätta som vanligt med det mesta. Och jag är fan ingen som gräver ner mig själv, jag är allmänt en ganska positiv person, försöker ofta ta fram det positiva som finns för tillfället för att inte allt det dåliga ska lyckas få övertaget.
Det positiva idag är att det är helg, jag dricker det godaste kaffet och att jag har världens bästa bror, Jessika och brorson. Vad skulle jag göra utan dem nu? TACK FÖR ALLT!

Jaja, nu ska jag inte fortsätta klaga, ska hämta boken och sätta mig med den och en till kopp kaffe.
Höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0