Lotter idag!

Godmorgon! Jaa, jag är vaken såhär tidigt... ska in tidigt till jobbet idag, Bossen hämtar mig. Skönt att slippa åka buss, plågsamt att vara vaken SÅHÄR tidigt. Känner mig riktigt förkyld också, min hals gör jätteont så jag hoppas det går över litegrann så det inte blir jobbigt att sitta och ringa idag.
För det är därför jag ska in tidigt, ska ringa och sälja lotter idag, för att få in lite snabba cash! :) Eller, ska inte bara sälja idag, vi har tagit på oss en uppgift att sälja ett visst antal under en månad.Känns jättebra för det är ett ganska smidigt sätt att tjäna lute snabba pengar, och är det någonting jag behöver är det just pengar! :P Nu hoppas jag bara att jag får behålla min hals och min röst rsten av dagen också!

Ha en bra dag allesammans! Nu ska jag käka klart min frukost, läsa lite bloggar och göra mig iordning! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0