Min goding har kommit!

Kom ganska nyligen hem från att ha varit och hälsat på M2 en liten stund. (Har två M, kallar dem M1 och M2 :P). Vi satt mest och såg på tv. Först såg vi Outsiders, det va äckligt. Handlade om folk som försökte slå olika sorters rekord. Ena kvinnan hade en grej som jag skulle kunna tänkas göra (om jag var stark nog), hon försökte slå rekord i att lyfta så många kändisar som möjligt. Så hon for till stockholm och sprang på Café Opera och frågade om hon fick lyfta kändisarna, skitkul tyckte jag :P.
Men en snubbe, fy fan va äckligt, han åt maskar, stoppade levande scorpinjoner (stavning!?) i munnen och det värsta, han krokade fast krokar i sin hud och lyftes typ 50 meter upp i luften, sittandes i skräddarställning. Helt galet vad vidrigt det såg ut!!

Pappsen ringde idag! Min ena bok jag beställt hade kommit idag!! :D Så nu måste jag bara ta mig tid att åka dit och hämta den! Weeiii! En bok att välkomna till min käre bokfamilj! (Som inte är så stor ännu eftersom jag vanligtvis brukar låna böckerna på biblan, men har nu insett att det e roligare att ÄGA böckerna.)

Nu är det dags för en kopp te och lite läsning! Känner att jag vill läsa ut Steel boken så fort som möjligt så den är avslutad när jag hämtar min nya goding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0