Någonting måste hända, jag orkar inte annars

Hej bloggen...
Har precis lugnat ner mig efter en stor ångest attack, västa hittills. Grinade så jag trodde ögonen skulle rinna ut. Nu känns det lite bättre, ögonen är kvar och ångesten är lite lindrad. Allting känns fortfarande sjukt jobbigt. Ska hem till Älsklingen på onsdag, ska hämta biljetterna till föreställningen på lördag. Tänkte då försöka prata igenom allt med honom, höra var han står, var jag står och var VI står. Var vi ska fortsätta från och med nu, om vi ska fortsätta. Jag kan inte leva i denna ovisshet längre. Jag har nu väntat i TRE veckor på att någonting ska hända... tre veckor. Och allting är lika ovisst som det var när jag gick med på en paus. Jag orkar bara ha det såhär länge. Jag orkar bara inte.
Det jag vet är iallafall att jag så fort som möjligt ska hitta en egen lägenhet. Och ett jobb, iallfall ett extrajobb så att jag har råd att betala en lägenhet.

Just nu hatar jag allt och jag vill inte göra någonting. Se idol, det e nästan det enda som gör mig glad och som jag ser fram emot...

.. det är iallafall nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0