Nu är det allvar

Jag hann inte hem till Idol, men jag har sett ikapp på webben... tuur att det finns internet! :D
JAG ÄLSKAR IDOL! - Nu börjar allvaret!

Har inte så mycket att skriva om, vet att det är dåligt med recensioner just nu. Som jag sagt läser jag en tung bok och eftersom mitt humör är som det är just nu orkar jag inte riktigt alltid med att läsa tunga saker. Men såfort mitt sinne lättas upp litegrann försöker jag hinna med att läsa så gott det går (när jag inte myser och busar med brorsonen förståss... han går faktist före, sorry :P). Men just nu känns det mesta bra så ska nog försöka hinna läsa en del ikväll. Ska dock försöka somna i tid inatt, ska upp och vara barnvakt imorrn... eller barnvakt vill jag inte kalla det, jag ska mysa med lilleman!



Den här boken började jag läsa igår när jag ville ha nåt lättsamt. Haha, varför är jag inte förvånad att JAG väljer att läsa om Paris Hilton, kändiskåt som jag e! ;) Nejmen jag satt och fnittrade lite smått för mig själv inatt när jag läste den.. haha! Paris Hilton!!! :P

Kommentarer
Postat av: Emma

ja, så groteskt äcklig film! jag och andrew vågade knappt kolla vissa stunder ;o

2008-09-19 @ 06:47:12
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0