Ny design!

Min underbart snälla vän Camilla har fixat och donat med min design ikväll! Tack tack tack! Jag själv är ju, som jag skrivit om förut, värdelös på sånt. Jag blev grymt nöjd!!! :D

Jag är nu hos min bror och hans familj. Har gosat och lekt med min älskade brorson, men nu börjar han bli lite trött så nu gnäller han rätt mycket. :P

Jag tyckte första avsnittet av Idol var ganska dåligt. Man fick knappt se någon som gick vidare och de visade mest skrikande folkmassor i bild. Jag har dock förhoppningar på jurryn. De verkar bra och de har jobbat med Backstreet boys!! :D (Nöjd tjej)!!

Ska snart börja dra mig hemmåt. Uppdaterar kanske senare!

Tack igen Camilla!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Varsågod Janna! :) Kul att du gillade det.

2008-09-04 @ 00:40:55
URL: http://greatmisfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0