Ny platta!? :D

Jag läste precis att Nick Carter ska släppa en ny soloplatta hösten 2008.. ALLTSÅ DENNA HÖST!!! Oh my god!!! Fast jag kan inte hitta något särskillt datum än så jag får hålla ögonen och öronen öppna! :) Ja, jag är en nörd.

Det går inte allt för bra för mig att jobba, funderar på att hoppa in i duschen. Skulle vara skönt med en varm dusch, egentligen skulle jag vilja ha ett bad.. men man kan ju inte få allt!
Funderar på vad jag ska käka till middag idag...? Jag är sugen på hamburgare, så det lutar åt det faktist.

Och  ja igen, jag är 20 år och lyssnar fortfarande på Backstreet boys, jaaa. Jag är en nörd! :P

Lägger in denna för att visa det ännu mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0