Skriva är fan inte min grej

Jag har alltid vetat att jag inte gillat att skriva, läsa har alltid varit min grej. Alltid när jag har suttit mig ner för att skriva (uppsats, artikel, vad som hellst) har det alltid blivit helt tomt i skallen. Inte ett enda ord har jag fått ner på papperet. Sen är man ju dock tvungen.. Sitter man där med en uppsats som har en deadline så MÅSTE den ju bli klar. Men det har tagit mig många timmar innan det väl blivit något av skiten.
Nu har jag typ samma problem. Sakerna vi ska skriva till jobbet, det är helt black och jag har ingen aning hur jag ska formulera mig, vad jag än tänker på låter bajs. Det dryga är att jag redan sagt till Bossen att det är färdigt, att jag skrivit klart allt och det kan redovisas imorgon. Helvete. Så jag MÅSTE få det här klart ikväll.

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0