Spionera på hus ikväll!

Följ min blogg med bloggkoll Sitter nu på jobbet, jag tror att jag har skrivit klart det som jag skulle ha skrivit. Vet faktist inte alls vad som ska göras nu? Känns som att vi inte kan göra så mycket mer förren vi fått produkterna.
Fick dock veta nyss att vår hemsida precis försvann och mallen för hemsidan också.. men tur så är det vår datateknikers problem! :P

Ska följa med min bror och hans familj och kolla på ett hus lite senare, vi ska köra förbi och titta på det. Har spanat in det här på nätet och guuud va snyggt det var inomhus. Jag vill att de ska köpa det! :D

Vad fint väder det är idag, underbart höstväder!! Jag älskar hösten har jag kommit på, det är mysigt och fint och inet alls för kallt. Man får klä sig i massa mysiga koftor och halsdukar. Myspys!

Har inte så mycket mer att säga för tillfället, ville bara titta in!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0