Bokmässan i Göteborg!

Goddag! Är fortfarand förkyld och har fortfarande inte råd att stanna hemma och vila. Jag måste till jobbet! Tänkte åka med bussen in nu 11.20 men det kommer jag aldrig hinna så jag får ta bussen som går 12.20 istället. Då är jag inne en timme tidigare än normalt så då kan jag fortfarande sluta lite tidigare än normalt. Ikväll ska jag fan inte missa halva Idol som igår!

Sitter och kollar på tv från bokmässan i Göteborg. JAG VILL VARA DÄR! Tänk att ha obegränsat med pengar och sen vandra runt där inne och bara kolla, smygläsa och sedan köpa hem allt man vill ha, gud ja! :D

Nu ska jag smått börja göra mig i ordning, sen om jag hinner kanske börja smygkolla på vilken bok jag ska börja läsa härnäst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0