När kommer du?

Ingen bok i bredvlådan idag heller!. Jag hoppas att posten är sen så att jag får den senare, jag vill haaa min bok!!
Kom hem med att antal böcker i väskan från min bror igår! :D En av dem fick jag för att de hade dubletter av dem, snällt snällt! Så nu har jag hur mycket som hellst att läsa i bokhyllan. Jag upptäckte igår att min bror har alla Kejsaren böcker skrivna av Conn Iggulden, han tycker at de är jättebra. Så då är det ju bara att låna dem av honom! :D
Boken jag fick var Lasermannen av Gellert Tamas, någon som vet om den är bra?
Lånade även boken om Dexter, boken som serien Dexter är baserad på. Tror att den kan vara intressant att läsa. Min brors sambo sa att hon inte läst ut den, mest för att hon hade andra böcker hon hellre ville läsa.



M är sjuk idag så jag kommer att vara själv på jobbet. Måste dit nu för att börja jobba, har försovit mig. Skulle egentligen vara där 11.00 hade jag tänkt. Jag vaknade då så det blev svårt. Andra idolavsnittet ikväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0