Utvilad

Godkväll! Har inte gjort någonting alls ikväll, jätteskönt!
Fick jättegoda hamburgare till middag av min tillfälliga lilla familj sen hoppade jag direkt till sängen för att vila lite. Hade tänkt vakna för att se Dobidoo men så blev det inte. Som till 21 och nu känner jag mig mycket piggare. Har även tagit en värktablett så att magontet gick över så nu mår jag hur bra som hellst! =)

Nu har vi bestämt att vi ska köra vår grej på jobbet iallafall, så nu är det fan bara att sätta igång och tjäna en massa kosingar!! :D Jag hoppas så in i helvete att allt går bra!

Och sist vill jag bara säga till M att jag hoppas du vet att du ALLTID kan ringa, när som hellst och var som hellst om du behöver nåt. Vad som hellst! Bara prata eller om du behöver en kram. Är alltid här för dig gumman!

Kommentarer
Postat av: M

Tack gumman, känns verkligen skönt att veta. Du ska veta att jag finns här för dig också.

Hoppas att du får en bra helg!

<3

2008-09-12 @ 23:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0