Vad mycket glädje en bäbis kan ge!!

Det blev inget hustittande ikväll, vi orkade inte det. Nu har jag precis myst med min underbara och glada brorson. Finns det någonting som får en på bättre humör än en glad bäbis? Tror fan inte det. Underbara unge alltså! :D


Har fått låna två till böcker också: En riktig våldtäcksman och Vi måste prata om Kevin. Så nu är jag sugen på att börja smygläsa i dem. Troligtvis kommer jag inte kunna hålla fingrarna borta, kommer någ börja tjuvläsa lite! :P





Sitter och tittar på dokumentären om ANna Lindh på 4an nu. Vilken fin människa hon verkade vara och vilket grymt slut hennes liv fick. Vad livet är oförutsägbart egentligen, man ska verkligen försöka ta vra på varje värdeful dag man får tillsammans med sina nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0