Varför kommer du krypande tillbaka!?

Ååh, denna jävla ångest som kommer och går, jag blir galen! Kan den inte bara försvinna!? Jag trodde att det var ganska lugnt, inte haft ångest på några dagar, sen idag på bussen från jobbet kändes allt bara så jävla meningslöst. Finns det någon människa här på jorden som är lycklig? Går det ens att bli det? Jag har alltid trott det men nu börjar jag fan tvivla! Så många runt om mig mår dåligt, vart jag än vänder mig ser jag inget hopp om att det går att vara lycklig. Jag som alltid har varit det (lycklig alltså), i stort sätt iallafall! Jag som alltid att sett ljuset i tunneln, alltid vetat att saker säkert löser sig, allid vetat vad jag vill. Nu känner jag fan inte så länge och jag vill ha tillbaka den känslan! Visst, man måste ta tag i saker själv och man styr sitt eget öde, men vart fan hittar jag styrkan till det? Och hur vet jag att jag gör rätt beslut?

Det är så mycket jag vill just nu!!
- Flytta / Inte flytta?
- Byta jobb / inte byta jobb?
- Plugga / inte plugga
- Ta mitt pick och pack och sticka till utlandet eller inte?
- Ligga kvar i sängen resten av livet / kliva upp!?

Fyfan, just nu är allt ett jäävla mörker.


Kommentarer
Postat av: Cääm

Men Janna då :( Du vet ju att det alltid löser sig. Ta dig bara tid och tänk över vad du vill och sedan ger du dig fan på att du ska lyckas!

2008-09-26 @ 12:55:32
URL: http://greatmisfit.blogg.se/
Postat av: M

Hjärtat!

Finns här, så att du kan få prata ut! Som sagt jag tycker om att hjälpa, det är inte något jag bara säger. ;*

2008-09-28 @ 16:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0