David Cook

Nu tjatar jag om American Idol igen, men jag kan inte låta bli... Det är ju såå bra! :D Jätte, jätte spännande! Även denna vecka har jag några som kan få åka ut, och jag hoppas att det blir någon av dom!
Förra årets vinnare, David Cook, ska gästa nästa avsnitt jag ska se och jag är jävligt förväntansfull!! Jag ÄLSKAR hans album!! Det är så bra och HAN är så bra! Rockig kille som har en jäävligt skön röst! Jag tycker att ALLA som läser detta borde kolla in honom och lyssna på han litegrann, jag kan nästan garantera att ni kommer fastna!


Jag garanterar er att han är grym!

Så nu ska jag luta mig tillbaka igen och njuta av David Cook och andra avsnittet av veckans American Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0