Det är mycket nu

Min mun brinner!! Nä, inte riktigt... men det känns så! Åt resterna från igår, en gryta och pasta jag slängde ihop. Den var lite stark redan igår, men den har lyckats bli ännu starkare nu när den har fått stå en stund. Men smarrigt var det!

Dagen på förskolan idag har varit braa! Vi var ute en massa för det var så himla fint väder! Vi åt mellis ute och bara njöööt! Nog för att det spildes ut en heel del mjölk, men det hade jag förväntat mig :P.

Nu ska jag sätta mig och plugga, fullt upp idag! Kom hem vid cirka 18.30, då dammsög jag och fixade middagen (behövde i och för sig bara värma den) och nu har jag nyss ätit klart.
Mitt kaffe är färdigt nu så det är dags för en stor kopp med det, choklad och boken Klinisk barnpsykologi. Utveckling och avvägar. Visst låter det kul? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0