Det här med rubriker...

Hej hej! Sitter nu på Nydalahöjd, ska passa Melvin imorgonbitti så det var enklast ifall jag sov här så slipper dom hämta mig imorrn. Jag kan också se Arkiv X klockan 01.05! :) Det var det jag skulle se igår men jag fick inte tv'n att fungera. Det var inte så länge sedan jag såg första säsongen, som de visar nu på tv, så det gjorde inget att jag missade det. Kommer ihåg att det var ett ganska dåligt avsnitt det som visades igår. Ikväll ska jag dock se det iallafall, det är ju känsla! :D

Jag har umgåtts lite med Malin ikväll. Vi gick till ICA och handlade choklad! Sen såg vi "Hjälp, jag är med i en Japansk TV-show" eller vad den heter. Haha, lite roligt är det! Gud vad glad jag blev att Anna Book åkte ut, jag klarar verkligen inte av den kvinnan!!! Hon grinar ju JÄMT!!

En timme kvar nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0