Duktiga jag

Nu känner jag mig riktigt duktig faktiskt, jag har läst klart det vi skulle ha löst till imorgon och jag känner att jag tagit in det jag läst och att jag därför kommer ha saker att säga under gruppdiskussionen imorrn. Det känns bra! :)
Har lång och händelserik dag imorgon. Börjar 8.30 och slutar 14.30. Vi har först en föreläsning och sedan ska vi sitta i grupperna och diskutera det vi har läst. Efter det har vi Bild, vad det innebär har jag INGEN aning om men jag ska erkänna att det skrämmer mig lite. Jag hoppas så innerligt att vi inte ska rita eller måla, haha... vad hemskt det skulle va.

Nu när jag har varit så duktig ska jag se ett Grey's Anatomi avsnitt och ska även försöka skriva ner lite stödord angående det jag läst idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0