En till

Nu har jag skrivit klart ena uppgiften!!! :D En kvar... Haha! Men jag har iallafall skrivit den mängd som skulle vara skriven på den första uppgiften så nu börjar jag på den andra som också ska vara inlämnad den 22a. Om jag skriver klart båda dessa ikväll så kan jag gå igenom dem imorrn, när man kanske har fått lite mer perspektiv på det man har skrivit. Det är lätt att man inte ser vad som är bra och vad som är dåligt i en text när man jobbat med den flera timmar i sträck, man blir lätt förblindad för det. Så jag bara skriver skiten nu så får jag gå igenom det imorrn!

Jo, uppgift två var det...

Kommentarer
Postat av: Saga

Du är så duktig så bumman :D

2009-04-20 @ 22:55:14
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0