EQ

Gissa vem som försov sig imorsen? Jaa, då.. JAG! Men jag hann i tid till skolan iallafall. Började klockan 9, vaknade 8. Tänkte ta bussen som går 8.22 och jag hade tänkt duscha. Så det blev jääävligt stressugt där! Så det blev att köpa en macka och kaffe i skolan för det fanns inte en chans på världskartan att jag skulle hinna äta frukost hemma.

Jag tyckte föreläsningen idag var bra. Den handlade om EQ, det sociala IQ't kan man nästan förklara det som. Även om det är en förenkling av begreppet i stort. Den var vääldigt lång eftersom den gick över hela dagen, men vi fick göra övningar och sånt också så det blev inte BARA att vi fick sitta på röven och lyssna.

Just nu lagar jag middag och ska väl avnjuta den framför ett avsnitt av CSI. Det är nu några dagar sedan jag såg det sist.
Men jag skriver senare!

Kommentarer
Postat av: Saga

Vad roligt att du verkar tycka att kursen är intressant och så, måste vara betydligt lättare och roligare att plugga då :) Hoppas du får fortsätta känna så!

2009-04-01 @ 21:07:19
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0