Jag f

Tjohoo! Blir nog för mig att hoppa i säng nu, ska upp och jobba imorgon! Ska till förskolan i byn... det va så jävla länge sen jag va där nu så jag längtar verkligen! Dock går min buss 07.10... är det en glad tid?? Så om jag ska orka upp borde jag sova nu. Eller iallafall lägga mig nu så jag hinner läsa lite.

Jag insåg ju att jag redan skrivit halva den där andra uppgiften så den hinner jag göra klart imorrn, så jag slipper sitta uppe hela natten som jag gjorde igår natt! Haha, jag måste börja planera min tid lite bättre så jag slipper dessa sista minuten, panik skriviningarna.

Har fått hem mitt broderi som jag beställde (vann på tradera). Så imorrn när jag är i byn ska jag hämta det så jag kan börja bli kreativ igen! Ska bli så kul! :D Jobbar ju lite på Jennies skol-broderi också, men det e inte lika kul som att börja från början på ett eget! :P

Sussa så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0