Jag och mig själv

Jag har varit så otroligt slö idag! Hela kvällen har jag bara legat framför datorn och sett serier, jag läste i och för sig en liten stund men jag har då inte varit särskillt aktiv! Det har dock varit ganska skönt att bara vara hemma själv efter helgen.

Imorgon ska jag ta mig upp och plugga större delen av dagen hade jag tänkt. Ska också försöka ta mig iväg till biblioteket och lämna tillbaka ljudboken jag lånade. Jag har insett nu att lyssna på ljudböcker inte är någonting för mig, jag somnar oftast! :P Tycker det är så svårt att hålla koncentrationen. Nä, jag vill läsa själv!

Nu blir det jag och vampyrerna en stund innan jag ska sova!


Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0