Matförrådet påfyllt!

Nu har jag varit och handlat lite smått och gott att fylla upp kylen och skafferiet med. Börjar bli hungrig så jag ska nog ta och laga middag snart. Det blir pasta carbonara, men innan ni tror att jag är duktig och kreativ så fuskar jag. Carbonaran är i stort sätt klar, det är fusk. Så allt jag behöver göra är att koka pastan och koka upp såsen, inte allt för svårt.

Plugget går sisådär, känns som om jag skriver och skriver men texten blir fan inte längre! Ska skriva 3 - 4 sidor och jag e snart uppe i EN sida. Jag har ju hur mycket som hellst kvar... blääh.
Jag vill hitta på någonting kul... Jag sitter ju bara här och ugglar hela dagarna. Börjar bli rejält rastlös!
Utgång i helgen!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0