Nobody knows where they might end up

Nu är jag rastlös, nåt så sjukt rastlös. Orkar inte gå ut heller, trots att det tydligen är fint väder ute. Min mage är fortfarande inte så snäll så jag har all anledning att stanna inne också utan dåligt samvete.
Jag har sett på några avsnitt av Grey's, käkat litegrann och betalat månadens räkningar. Ja, jag brukar normalt bara ha hyran att betala med denna månad hade jag tre stycken, det sved i plånboken.

Vad ska jag göra nu då? Borde plocka upp litegrann här... Borde diska lite till, allt är inte klart. Jag borde börja plugga... Jag borde en massa känns det som. Ska börja med att diska tror jag.

Vad gör alla andra för att fördriva tiden en söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0