Påskmiddag

Jag är inget stort fan av familjemiddagar, iallafall inte de som vår familj har. Allt jag har att säga är att min bror och min syster är de bästa i hela världen och jag vet inte vad jag gjort utan er! :) Aja, det blev väl rätt kul tillslut ändå.
Det blev singstar-tävling under kvällen, vi syskon på ett lag och gamlingarna på det andra, ni behöver knappast lång betänketid för att lista ut vilka som vann? ;)

Nu är jag hemma hos mig och ska vila upp mig lite inför kvällen. Vi ska ut och äta suschi (stavas det så?) ikväll. Jag har bara ätit det en gång när jag var i Paris och kommer inte riktigt ihåg vad jag tyckte om det, så det ska bli spännande!

Lilla Klara får förhoppningsvis komma hem från sjukhuset idag! :) vad skönt för Jessika att få komma hem och slippa sjukhuset. Kan gissa att hon är ganska less på att va där nu.

Nu ska jag vila litegrann! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0