Plugg in i det sista

Nu är jag äntligen helt klar med att läsa allt som vi ska ha läst till idag klockan 13.00. Har försökt sitta och skriva min sammanfattning för hand, eftersom att jag inte har tillgång till någon skrivare och det inte finns tid att gå till mammas jobb. Får se hur det går idag. Vi ska även ha skrivit ner frågeställningar - vilket jag inte gjort, och notera vad vi tror är viktigt i olika områden för en pedagog att känna till samt vilka reflektioner vi gör. Blaj!! Har jag inte heller gjort men det kanske dyker upp frågeställningar och åsiketer i och med diskussionens gång, det brukar då vara så.

Jag ska iallafall hoppa i duschen nu, sen ser jag väl vad klockan är och när jag måste börja åka upp. Har jag då tid får jag väl skriva ner nå jävla frågeställningar eller nåt. Jag ids inte så jävla mycket, det e ju "bara" en gruppdiskussion och jag har ju iallafall läst det vi ska och tagit in texten. Det är väl viktigast.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0